Indien u het antwoord op vraag niet vindt, neem dan contact op met ons Support Center a.u.b.

  1. Wat kost een lezer abonnement?
  2. Hoe kan ik me abonneren op de nieuwsbrief?
  3. Hoe informatie aanvragen ?
  4. Wanneer kan ik een antwoord op mijn vraag verwachten ?
  5. Ik ben op zoek naar een product of dienst dat ik niet kan vinden, kun je me helpen?
  6. Waarom zou ik gebruik maken van uw diensten?
  7. Waarom moet ik mijn producten op uw platform publiceren?

Wat kost een lezer abonnement?

  1. Het is volledig GRATIS.
  2. U kunt zich abonneren op verschillende tijdschriften, hetzij via post of e-mail.

Hoe kan ik me abonneren op de nieuwsbrief?

  1. Klik op "Aanmelden" als u al geregistreerd bent.
  2. Ga naar "Mijn Account" > "Mijn Instellingen" en selecteer "Nieuwsbrief".
  3. Vul alle gegevens éénmalig volledig in en duid aan waarvoor u een abonnement wil.
  4. Klik op "Bewaren"

Hoe informatie aanvragen ?

  1. Vul het informatieformulier, aanwezig op de productpagina, in en verstuur het.

    Je kunt dit herhalen voor zoveel producten als u wilt.

  2. Klik op de mandknop naast de zoekknop op de bovenkant van de pagina.
  3. Controleer de gegevens in uw winkelwagen en verzend deze.
  4. Als u nog niet ingelogd bent op uw account of geregistreerd bent, wordt u doorgestuurd naar het loginformulier.
    1. Log in als je al een account hebt.
    2. Anders gaat u naar het registratieformulier, vul het formulier in en meld je aan met de referenties die naar uw e-mailadres werden verstuurd.
  5. U wordt doorgestuurd naar de winkelwagenpagina.
  6. Klik op verzenden en wacht op het antwoord van de product eigenaar.
  7. Zodra uw verzoek naar de producteigenaar werd verzonden, zal u een e-mail ontvangen.

Wanneer kan ik een antwoord op mijn vraag verwachten ?

  1. U zal door elk bedrijf zelf, binnen drie (3) dagen, worden opgebeld, om naar uw wensen te luisteren om u de beste oplossing te kunnen voorstellen.
  2. Als uw vraag dringend is, moet het contact worden gedaan binnen de 24 uur.
  3. Indien dit niet het geval, neem dan contact met ons op.

Ik ben op zoek naar een product of dienst dat ik niet kan vinden, kun je me helpen?

  1. Neem contact op via onze klantenservice met een duidelijke omschrijving van uw behoeften.
  2. Wij sturen uw verzoek onmiddellijk door aan onze klanten en relaties1. Zij bellen u zo snel als mogelijk op om te zien of ze je kunnen helpen.
  3. Wij wensen altijd te weten of uw probleem is opgelost.

Waarom zou ik gebruik maken van uw diensten?

  1. Je krijgt zeker de juiste oplossing voor uw specifiek probleem.
  2. U zult altijd de juiste prijs / kwaliteit-verhouding betalen, met inbegrip van de dienst na verkoop.
  3. Onze klanten werden geselecteerd op basis van eerlijkheid en kwaliteit!
  4. Als u toch een probleem heeft, kunt u beroep doen op de tussenkomst van het Arbitragehof.

Waarom moet ik mijn producten op uw platform publiceren?

  1. je bent onderdeel van een kwaliteitsnetwerk.
  2. Informatie over al uw contacten zijn altijd up to date.
  3. Alle adressen worden strikt geheim gehouden.
  4. Houd Contact met uw klanten, prospecten en relaties met één enkele investering.
  5. U kunt snel en nauwkeurig een nieuw product of dienst promoten.
  6. De prestaties van de producten is gegarandeerd en 100% meetbare.
  7. Selectie van onze lezers (potentiële klanten)